Akce na poslední chvíli: Které eventové doplňky vám nejvíc usnadní přípravu?

Rozhodli jste se, že svou dlouho plánovanou akci přece jen nepřesunete až na další rok, ale zkusíte to ještě letos? To samozřejmě obnáší spoustu práce a příprav. Nejvíce vám chystání usnadní doplňky, které se snadno přenáší, a s jejich montáží nebudete mít téměř žádnou práci. Patří sem plotová pole, stany, roll-upy i PVC bannery.

Nesejde na tom, o jakou událost se bude jednat – menší gastronomický festival, kulturní setkání, oslavu firemního výročí, koncert pod širým nebem, malé letní kino nebo netradiční slevovou akci, kterou rovnou spojíte se stand-up vystoupením. Jestli máte na přípravu jen minimum času, vsaďte na reklamní produkty, jako je roll-up nebo PVC banner. Lze je zhotovit rychle a jsou velmi efektivní. Vaši potenciální zákazníci si jich všimnou už z velké dálky.

Jak zorganizovat akci v šibeničním termínu? Zkuste to ve stanu

I když se zdálo, že některé události letos nebudou, mnohé z nich jakoby chytily druhý dech. To se týká různých sportovních závodů, ale třeba i oblíbeného ohňostrojového festivalu Ignis Brunensis. Je to i váš případ? Rozhodli jste se, že ze současné situace vytěžíte co nejvíce a nebudete zbytečně čekat?

Pokud je vaše akce závislá na pronájmu určitých prostor, organizace na poslední chvíli se příliš nevyplatí. V letních měsících ale můžete klidně využít také venkovních prostor – stačí mít k dispozici prostorný stan, který pojme větší počet hostů.

Reklamní stan Jehlan je jako stvořený k podobným účelům. Bez problému zastřeší až 227 m². Uvnitř se může klidně konat bleší trh, přednáška nebo hudební vystoupení – vejde se sem i 190 osob a na konstrukci je možno namontovat také osvětlení, které vám pomůže dotvořit celkovou atmosféru. Díky pořízení stanu se nemusíte spoléhat na konkrétní sál nebo areál, který už může být dávno obsazený. Stačí vám pouze zvolit vhodný pozemek, kam budete moci stan umístit. Navíc jej můžete nechat potisknout jakýmkoliv motivem.

Získejte si pozornost originálním roll-up bannerem

Každá úspěšná akce musí na první pohled zaujmout. Správná reklama má obrovský dosah a dovede přesvědčit. I když ji nechystáte půl roku dopředu, ale na celou záležitost máte jen několik málo týdnů, můžete dosáhnout překvapivého úspěchu. Čím víc reklamní plochy získáte, tím lépe pro vás.

Pořádáte přednášku? Upozorněte na její konání originálním roll-upem. Sdělte potenciálním návštěvníkům, co je čeká. Zaměřte se na konkrétní problém a nabídněte jim řešení – nevtíravým a zajímavým způsobem, který v nich vzbudí důvěru ve vaše schopnosti. Offline reklama totiž může být skoro stejně účinná jako ta online – stačí ji jen umístit na taktické místo. Třeba do obchodního centra.

To platí i pro den D, kdy vaše akce proběhne – využijte každé příležitosti. Nespoléhejte se jen na jeden reklamní prostředek. Další způsob, jak na sebe upozornit, vám nabízí třeba reklamní plotové pole. Dá se sestavit z různého počtu modulů, je odolné, snadno se čistí a podle toho o jaký druh textilie se jedná – jestli polyester nebo PVC – se potiskuje buďto solventním, sublimačním tiskem, nebo digitálně. Návštěvníka bude přehledným způsobem informovat o průběhu akce.


Byl tento článek užitečný?

Ohodnoťte jej pomocí hvězd.

Průměrné hodnocení: 5/5. Počet hodnocení: 1