Chystáte výprodej nebo promo akci? Upozorněte na to roll-upem či reklamní vlajkou

Akce jako Black Friday a povánoční výprodeje každoročně nalákají stovky zákazníků – nepropásněte svou příležitost a zaujměte výhodnou nabídkou. Významnou úlohu hrají také promo akce, které vám dávají možnost seznámit s vašimi produkty nové zákazníky. Nasměrujte je přímo k vám pomocí roll-upu či reklamní vlajky.

Ať už je vaším záměrem uspořádat ochutnávku jídla nebo rozdávat vzorky vašeho nového parfému, podstatné je vyvolat pozornost – pokud možno inovativním způsobem. Tak se totiž zvýší vaše šance, že si vás lidé zapamatují a vyhledají vás i v budoucnu.

Jak promo akce využít?

Vše začíná originálním nápadem – pokud jste si postavili reklamní stánek či prezentační stěnu v obchodním centru, chcete především to, aby se u vás lidé zastavili, projevili zájem o vaši nabídku a nakonec si zakoupili váš produkt. Čím zajímavěji se budete prezentovat, tím větší zájem vzbudíte.

Co nabízíte, musí být jasné na první pohled – neváhejte nabídnout lákavou konkurenční výhodu, podejte ji jinak a lépe než ostatní a máte napůl vyhráno. Velkou roli hraje to, jak profesionálně a důvěryhodně vaše promo akce zapůsobí – příjemným vystupováním počínaje a vhodně zvolenými eventovými doplňky konče.

Sjednoťte svůj vizuální styl a nabízejte pouze relevantní sdělení. Čím se zabýváte a proč jste právě vy jiní než stovky dalších podobných firem? Stačí zmínit pár stručných bodů, které mají opravdu váhu a zákazníkům mohou něčím prospět. Můžete k tomu využít hned několik reklamních prostředků – od reklamní brány přes plotová pole až po reklamní stany s vaším logem. Nebojte se vytvořit ani tematickou scénu, která vaši snahu podpoří. Propagujete nové herní systémy? Zaujměte překvapivou optickou iluzí – v reklamě se objevují od nepaměti. Lidé se u vás zastaví už jen proto, aby nečekané záhadě, která upoutala jejich pozornost, přišli na kloub.

Roll-upy a jejich největší výhody

Nízká hmotnost, snadná montáž, účinná prezentace a bezproblémová přenosnost – právě díky nim se roll-up bannery řadí k oblíbeným reklamním nosičům. K potisku se používá metoda solventního tisku – barvy jsou proto opravdu syté a už z dálky dobře viditelné. Velikost se může lišit – menší bannery obvykle pořídíte v rozměrech 85 × 200 cm a větší v rozměrech 100 × 200 cm.

Proč sáhnout po „muších křídlech“?

Reklamní vlajky, které se někdy nazývají také muší křídla, jsou skladné, snadno přenosné, dlouho vydrží a budete díky nim ještě nepřehlédnutelnější. Vlajky se snadno čistí a díky block-out vrstvě si je můžete nechat potisknout z obou stran.

Působivějšího efektu však dosáhnete, když rovnou zkombinujete několik reklamních nosičů – těch totiž nikdy není příliš.


Byl tento článek užitečný?

Ohodnoťte jej pomocí hvězd.

Průměrné hodnocení: 0/5. Počet hodnocení: 0