Jak na výrobu originální reklamní plachty?

Máte perfektně zpracovanou online reklamní kampaň i webové stránky? Zrovna tak se vám vyplatí také precizní PVC banner nebo billboard, který k vám přitáhne další zákazníky. Jak jej vypilovat k naprosté dokonalosti?
Každá forma reklamy má něco do sebe – ať už se chystáte upozorňovat na zábavní událost, divadelní představení, festival či promo akci. Čím víc mediálních prostředků do své kampaně zapojíte, tím větší budou mít dosah. Ale nejde ani tak o samotné množství, jako spíše o správné provedení a zacílení. Totéž platí i pro návrh a výrobu nepřehlédnutelné reklamní plachty. Co všechno musí PVC banner mít?

Nezapomeňte na jasné sdělení
Reklamní plachtě nesmí chybět nápad, snadno pochopitelný obsah, který se zaměřuje na problém cílového zákazníka a v neposlední řadě musí být kvalitně zpracovaná, aby podpořila vaši důvěryhodnost. Nezacházejte do příliš velkých podrobností – držte se své hlavní myšlenky. Chystáte workshop? V čem je jeho největší přínos? Co účastníkům přinese? Plánujete výprodej konkrétních produktů? Řekněte, proč zrovna ty vaše stojí za to a jak velkých slev se vaši zákazníci dočkají.

Myslete na kvalitní podklad i provedení
Reklamní plachty se vyrábí v různých formátech – z látky laminované PVC. Díky tomu jsou velmi odolné. Banner je opatřen zavřenými hranami a kovovými očky k zavěšení – jejich rozestup si můžete zvolit podle sebe. Libovolně si můžete navolit rovněž grafiku a její barvené provedení.
PVC bannery se potiskují pomocí solventního tisku – barvy perfektně splynou s podkladovou látkou, jsou výrazné a z dálky dobře viditelné. S motivem si můžete detailně vyhrát – solventní tisk patří k populárním metodám velkoformátového tisku a vaši fantazii nebude nijak omezovat. Zvolit si můžete doslova cokoliv – logo vaší firmy nebo třeba barevnou fotografii. Samozřejmě ale tak, aby potisk dobře korespondoval s vaším záměrem a nebyl zbytečně zavádějící.

Upozorněte na promo akci i posezónní výprodej
PVC banner se uplatní v mnoha případech – dobře poslouží jak v exteriéru, tak i v interiéru (například v obchodním centru). Je skladný a snadno přenosný. Řadí se k vůbec nejekonomičtějším a nejpoužívanějším reklamním nosičům. Reklamní plachty můžete spatřit všude kolem sebe – právě ony se podílí na překvapivém úspěchu mnoha firem. Lidé mají jejich název a logo neustále na očích a obojí si automaticky uloží do podvědomí.
Stejně účinné budou i v případě posezónního výprodeje. S koncem léta se totiž pochopitelně pojí rozprodej sezónního zboží – jako je zahradní nábytek, letní oblečení, plavecké vybavení, sandály a podobně. Byla by škoda tuto příležitost podcenit. Vyhrajte si s celkovým pojetím, jděte k věci a nebojte se ani trochy kontroverze. Důležité je vzbudit zájem a přivést zákazníky až k vám.


Byl tento článek užitečný?

Ohodnoťte jej pomocí hvězd.

Průměrné hodnocení: 5/5. Počet hodnocení: 1