Jak vyniknout na vinobraní? Máme pro vás několik tipů

Pokud si stánek na podobné události otevíráte poprvé, musíte počítat s velkou konkurencí. Mnoho prodejců se účastní už po několikáté a dávno se stihli zapsat do povědomí hostů. Jejich značka představuje jistotu. Je-li i vaše značka známá a vyhlášená, jsou vaše šance prorazit vyšší, větší problém představují malá lokální vinařství, která zatím nikdo pořádně nezná. V obou případech vsaďte na poutavou reklamu – nůžkový stan s vaším logem, roll-up nebo zajímavý informativní banner, který k vám navede nové zájemce.

Nepřehlédnutelný stánek? Upoutejte bannerem

Ve váš prospěch může samozřejmě hrát velikost vašeho stánku – když zvolíte stan, který zastřeší větší plochu, pozornosti zkrátka neujdete (prostor od 15 do 227 m2 dovede zastřešit například stan Jehlan Static). A jestli se vám navíc podařilo pronajmout si strategické místo, nemusíte se obávat neúspěchu. Vždy je ale lepší se pojistit – například reklamním poutačem, který zákazníky nasměruje přímo k vám na ochutnávku vín. Oblíbeným nosičem jsou PVC bannery – potiskují se solventním tiskem a jsou opatřeny kovovými očky, díky kterým je snadno zavěsíte nad váš stánek. K často používaným eventovým doplňkům patří také roll-up – nabízí dostatečně velkou reklamní plochu k prezentaci dalších klíčových informací o vašem produktu. Stačí jen využít ty správné argumenty, které zákazníka přesvědčí ke koupi. Vyrábí se z polypropylenu a nechybí ani block out vrstva – ta brání propuštění světla.

Zastřešené posezení

Na vinobraní se kromě dobrého vína, burčáku a bohatého programu cení také příjemné místo k posezení. Kromě prodejního stánku proto uvažuje o zastřešení plochy, kde si návštěvníci budou moci košt pořádně vychutnat. Originálním řešením může být kopulovitý stan Dome. Je stabilní, prostorný, bezpečný a navíc nabízí místo k vložení dalších reklamních nosičů (např. roll-upů). S informacemi to zbytečně nepřehánějte, nikdy si však nenechte ujít příležitost zmínit hlavní benefity vaší značky a produktu.

Akci se vyplatí chystat i rok dopředu

I když nenabízíte právě víno nebo burčák, ale spíše textil, vyřezávané předměty, sýry či medové pochoutky, nachystejte se včas – ideálně alespoň půl roku, nebo klidně i celý rok dopředu. Lépe si tak stihnete všechno ujasnit, promyslet a vychytat případné nedostatky.


Byl tento článek užitečný?

Ohodnoťte jej pomocí hvězd.

Průměrné hodnocení: 5/5. Počet hodnocení: 2