alt-097958800164138394067fopqwabf.png

Kdy je vhodné využít reklamní banner?

Jedním z nejoblíbenějších reklamních a eventových produktů jsou PVC, roll-up a poncho bannery. Jejich použití přináší několik výhod, které z nich dělají jednu z nejpoutavějších a nejpoužívanějších marketingových metod.

Víceúčelovost a extrémní univerzálnost

Ať už propagujete časově omezenou nabídku, inzerujete akci nebo budujete povědomí o značce, bannery upoutají pozornost kolemjdoucích na lešeních, v obchodních prostorách, na plotech i u stánků na festivalech. Protože jsou nejčastěji používány venku, jsou vyráběny z odolného materiálu, který odolá povětrnostním podmínkám a zachová kvalitu potisku i při vystavení dešti. Tradiční materiály, jako je látka nebo plátno, se mohou snadno trhat a špatně přijímají inkoust. V dešti také velmi ztěžknou, což zvyšuje pravděpodobnost jejich poškození, rozmazání potisku nebo pádu celého banneru. Když spadne PVC banner, riskujete maximálně chvilkový šok lidí stojících opodál, zatímco pád mokré plachty nasáklé vodou by mohl způsobit závažnější komplikace. Kromě klasické reklamy je možné bannery využít i při oslavách nebo svatbách. Co takhle grafika květin nebo neutrálního pozadí na roll up bannerech nebo fotka ženicha a nevěsty na PVC variantě?

Hodně muziky za málo peněz

Bannery lze použít téměř kdekoli, jsou odolné a finančně nenáročné. To vše by ale bylo k ničemu, kdyby nedostály své základní funkci – přitahovat pozornost, informovat potenciální zájemce a přeměnit je na zákazníky. Při správně zvoleném designu a grafice bannery přitahují pohledy a jsou efektivním způsobem, jak přimět lidi, aby si vás všimli. Zejména u poncho bannerů, které se používají na festivalech a jiných kulturních venkovních akcích, budou vaše bannery obklopeny desítkami jiných, je tedy potřeba zaujmout originálním vizuálem. Bannery jsou extrémně trvanlivé, jednorázová investice se tedy z dlouhodobého hlediska vyplatí i malým podnikům, charitativním organizacím nebo pořadatelům jednorázových akcí. Kromě toho se snadno skladují, přepravují i staví. Speciální úprava pomáhá chránit banner proti vyblednutí, což znamená, že váš banner bude vypadat skvěle pokaždé, když jej nainstalujete. Vaše firma tak bude působit profesionálně za každých okolností.

Pro koho jsou bannery určeny

Všechny druhy bannerů jsou vhodné pro podnikatele, firmy a organizace, které nemohou do velkoformátové reklamy investovat závratné částky, ale přesto chtějí být vidět. Samotný banner vám ale pozornost nepřinese: je třeba ho kombinovat s povedenou grafikou. Pak má tento nízkonákladový způsob reklamy šanci konkurovat firmám s vyšším rozpočtem. Zaujalo vás toto řešení a chtěli byste bannery s vlastním potiskem v prémiové kvalitě? Zavolejte nám nebo napište, pomůžeme vám s konfigurací a rádi zodpovíme všechny vaše dotazy.


Byl tento článek užitečný?

Ohodnoťte jej pomocí hvězd.

Průměrné hodnocení: 5/5. Počet hodnocení: 1