Největší výhody reklamní brány. Které to jsou?

Ať už pořádáte veřejnou akci, koncert, nebo se chystáte propagovat určitý produkt, čím víc toho pro svou prezentaci uděláte, tím lepší výsledek vás čeká. Zaměřte se na klíčové informace, výrazné prvky a osobité pojetí. Reklamní brány jsou skvělým řešením – přilákají k vám více zákazníků i diváků.

Výrazný poutač na akcích a veletrzích

Reklamní bránu si můžete vybrat buďto nafukovací, hliníkovou, nebo pneumatickou. Všechny se nabízejí v ohromných rozměrech dle potřeby.
Nafukovací brány se často používají na sportovních akcích – rozpětí bývá větší než 11 metrů – ale také jako vchod do vánočního či veletržního stánku. Snadno přitáhnou pozornost, mohou mít jakoukoliv barvu a instalace nezabere mnoho času. V noze brány je umístěn ventilátor – díky němu bránu nafouknete do 10 minut.

Působivá reklama, kterou umístíte kamkoliv

Pneumatické brány mají jednu velkou výhodu: dovedou si udržet stálý tlak, aniž byste k tomu potřebovali ventilátor. Nebudete tak závislí na neustálém přísunu elektřiny a otevře se vám daleko více možností. Můžete je umístit v lese, na louce, nebo v jiném přírodním prostředí – třeba během letního festivalu. Navíc vás nebudou vyrušovat hlasitým hukotem – provoz pneumatické brány je naprosto tichý.

Opláštění je odolné a vyměnitelné, takže jedna brána může mít i vícero využití – může se jednat o dlouhodobější investici k propagaci dalších produktů. Lze ji potisknout celoplošně, nebo využít bannerů, které následně připnete na suchý zip.

S montáží si poradí v podstatě kdokoliv – s pomocí elektrické či ruční pumpy bude brána postavena za pár minut.

Originální vchod do stánku

Hliníková brána je skladná a její mohutné rozměry (4 × 8 m) zajistí, že rychle upoutá. Na první pohled působí originálně a nadčasově.

Podobně jako pneumatická brána není závislá na elektřině, takže nebudete omezeni konkrétním místem. Je odolná vůči poškození a rychlosti větru do 50 km/h. Může vám sloužit jako vchod do stánku – například v kombinaci s plotovým polem – během cyklistického závodu, či jako reklamní poutač na veletržní konferenci. Potisk se provádí metodou digitálního tisku.


Byl tento článek užitečný?

Ohodnoťte jej pomocí hvězd.

Průměrné hodnocení: 5/5. Počet hodnocení: 2