Nejžádanější reklamní nosiče? Reklamní plachty i roll-upy

I když je situace okolo společenských akcí nejistá, stále se vám nabízí zajímavé reklamní příležitosti. Oslavy, menší promo akce i trhy. Ve všech případech se dobře uplatní roll-up, který se řadí mezi nejoblíbenější reklamní média vůbec. V čem je tak výjimečný?

Nenáročná reklama s elegantním designem

Důvodů, proč se roll-upy těší takové oblibě je hned několik. Už samotný jejich design působí esteticky a čistě, a když je k tomu ještě ozdobíte zajímavou grafikou a věcnými informacemi, úspěch máte v kapse. Zajistí maximální viditelnost i z velké dálky, jsou stabilní, snadno se montují i přenášejí a dají se umístit v podstatě, kdekoliv vás napadne.

Banner se umístí do hliníkové kazety, která se následně upne na hlinkový stožár. K dispozici jsou hned tři verze těchto kazet – Amber, Diamond a Topaz. Samotný banner se vyrábí z polypropylenu a je opatřen „block out“ vrstvou – díky ní přes něj neprosvítá světlo a informace jsou dobře čitelné a zřetelné.

Seženete je v různých velikostech – v rozměrech 85 × 200 cm i 100 × 200 cm. Potiskují se solventní metodou – výsledkem jsou výrazné a syté barvy.

Reklamní plachta, která má styl

Podobně jako roll-up i PVC banner má velký dosah – jedná se o ekonomický reklamní nosič, který z dálky jen těžko přehlédnete. Tisk se opět provádí solventní metodou, takže grafický motiv může klidně být jakkoliv složitý. Gramáž banneru je 510 g/m² a tvoří jej látka laminovaná PVC.

Působivějšího efektu samozřejmě dosáhnete, když oba nosiče zkombinujete a vyladíte do stejného stylu.

Co reklamním doplňkům nesmí chybět?

Reklamní nosič musí působit profesionálně – co se obsahu i grafiky týče a nesmí být příliš vtíravý. Když pobaví, vyvolá zvědavost, nebo koresponduje se současnou situací, má větší šanci uspět. Nezahlcujte jej podrobnými výčty, stačí zmínit tu nejdůležitější myšlenku a podpořit ji zajímavým nápadem a grafickým zpracováním. Řekněte, kdo jste, co děláte a proč to děláte lépe, než konkurence. Co jiného můžete svým zákazníkům nabídnout? S jakým problémem jim umíte pomoct? Ukažte jim vaši největší výhodu a vyzvěte je k akci.

Buďte konkrétní a zapamatovatelní. Ale nikdy nestavte nápad na úkor obsahu jen proto, že to dobře vypadá. Pak by se totiž mohlo stát, že zákazník nepochopí, co tím chcete říct a sebelépe zpracovaný nosič bude zbytečný – protože nesplní svůj účel.


Byl tento článek užitečný?

Ohodnoťte jej pomocí hvězd.

Průměrné hodnocení: 0/5. Počet hodnocení: 0