Obchody se opět otevírají. Jak na pořádný comeback?

Roll-upy, plotová pole, reklamní stany, slunečníky, prezentační stěny, sloupy a brány – všechny tyto produkty můžete využít v hotelovém prostředí, na zahrádce vaší restaurace či u dalších venkovních působišť. Upozorněte na své znovuotevření tím správným způsobem. Ať už chcete zvýraznit prodejnu ve větším obchodním středisku či zapadlý krámek uprostřed rušné ulice, pomůžou vám v tom nápadité a přitom nepříliš rušivé prostředky: reklamní vlajky. Proč se řadí mezi oblíbené reklamní produkty?

Estetické a nápadité řešení – reklamní vlajka s logem

Nejsou prostorově náročné, a přesto jdou z dálky skvěle vidět. Venku si s nimi pohrává vítr, takže přitáhnou pozornost o to víc. Stačí pouze zvolit výrazný tvar a barvu. Také v interiéru prodejny skvěle zdůrazní konkrétní produkt, který je právě v mimořádné slevě. Nespoléhejte se pouze na roll-up bannery či prezentační stěnu a vyhrajte si s detaily. Propojte všechny reklamní produkty jednotným sdělením a vytvořte kampaň, která zákazníky nadchne. Vlajky mohou být opatřeny statickým i otočným podstavcem a kotvení i základy se nabízí pro různé typy povrchů. Potiskují se sublimační metodou, díky které jsou barvy výrazné a syté a mohou být zhotoveny i v oboustranném provedení. Snadno se čistí (lze je také prát) a přepravují. V nabídce najdete typ Rider (i v zaobleném tvaru), typ Hussar (opět v několika různých tvarových variantách) a typ Flyer. Máte tak spoustu možností vybrat přesně takovou vlajku, která se k vašemu podniku či akci nejlépe hodí.

Poutač u vchodu do obchodu

Vlajky se nemusí týkat pouze konkrétní promo akce, mohou se stát trvalou součástí vašeho obchodu a upozorňovat zákazníky na vaši hlavní nabídku, nebo třeba na to, jestli máte právě otevřeno. Často je využívají například prodejci aut.

Reklama pro vaše sponzory

S reklamními vlajkami se setkáváme rovněž na festivalech, venkovních koncertech a sportovních závodech. Bývají potištěny logy hostujících kapel, sponzorů a místních prodejců a návštěvníkům se snadno vtisknou do paměti.

V prostředí hotelu

Také v hotelových komplexech najdou využití. Dodají celému prostředí majestátní a slavnostní nádech. Mohou návštěvníky upozornit, kde mají zaparkovat, navést je k recepci, hotelové restauraci či k vstupu do relaxační wellness zóny. V době, kdy se turisté nemohou vydat do cizích zemí, jim navíc pomohou navodit pocit, že se nachází na zahraniční riviéře.


Byl tento článek užitečný?

Ohodnoťte jej pomocí hvězd.

Průměrné hodnocení: 0/5. Počet hodnocení: 0