Prezentace ve velkém: vsaďte na prezentační stěnu

Chystáte konferenci, nebo propagaci nového produktu? Prezentační prostředky se neustále vylepšují, není proto třeba sázet pokaždé na to samé. Že jste zvyklí na roll-up bannery a vlajky? Pro tentokrát sáhněte po něčem jiném – vyzkoušejte prezentační stěnu.

Precizně připravené propagační materiály jsou jedna věc, pokud ale čas od času nepřijdete s něčím novým, v moři ostatních reklam se rychle ztratíte. Zkuste trochu překvapit. Roll-upy vám sice prokážou dobrou službu, ale společně s prezentační stěnou to přece jen bude o něčem jiném – z dálky vás totiž nikdo nepřehlédne.

Flexibilní, stabilní a odolné

Prezentační stěny patří ke spolehlivým reklamním nástrojům. Jsou specifické svou mobilitou a možností bezproblémového přesunu. Snadno se vlezou do auta a složíte je během pouhých pár minut. Tvoří je lehká a odolná hliníková konstrukce a elastická stretchová tkanina, která se na konstrukci pouze nasadí a uzavře zdrhovacím zipem. Stěna může mít vícero využití – stačí jen vyměnit potištěnou látku.
Prostoru k tomu, aby si vás už z dálky každý všimnul, máte k dispozici dost – rozměry po rozložení se běžně pohybují od 60 × 238 po 595 × 238 podle typu prezentační stěny. Ty mohou být rovné se zaoblenými bočními stranami, obdélníkové, čtvercové i atypické s jednostranným i oboustranným potiskem.

Podpora řečníků – na prezentaci záleží

Před prezentační stěnu můžete umístit pult a využít ji jako místo pro komentátora akce, k ochutnávce, nebo jako stánek k prodeji vstupenek. Zvolte kvalitní prezentaci a bude už na pohled zřejmé, že víte, kdo jste a jakou službu se lidem chystáte představit. Váš profesionální přístup zafunguje jako silný argument, proč se obrátit právě na vás – vzbudíte zájem a důvěru publika.

Bez kvalitního potisku to nejde

Prezentační stěnu si můžete nechat potisknout libovolným motivem. Díky digitální sublimační technologii bude výsledek hrát jasnými barvami, veškeré logotypy budou ostré a každý detail krásně vynikne. Tato technologie navíc zaručí vysokou odolnost potisku vůči otěru a UV paprskům.

Nezapomeňte ani na vhodný obsah – vždy uvádějte jen zásadní věci , které podpoří to, co se snažíte říct. Samozřejmě nesmí chybět název společnosti nebo produktu, kontaktní údaje a adresa webu. Zároveň musí být jasné, čím se společnost zabývá, proč je výjimečná a jak lidem prospěje. Nebojte se projevit kreativitu – vizuální vjem dělá hodně, a pokud grafiku příhodně propojíte s vtipným sloganem, který vzbudí pozitivní emoci, okamžitě si získáte sympatie. Myslete ale také na věcnost sdělení – nemusíte říct všechno, stačí jen to hlavní. Pokud neumíte v několika krátkých větách vypíchnout, v čem jste jiní než vaše konkurence,


Byl tento článek užitečný?

Ohodnoťte jej pomocí hvězd.

Průměrné hodnocení: 5/5. Počet hodnocení: 2