Reklamní slunečníky - chrání před UV zářením i rozmary počasí

Zvýšená ochrana před UV zářením je důležitá nejen na horách – i v nížinách se vyplatí sáhnout po opalovacím krému s vyšším faktorem. Užitečným spojencem, který vás před přímým sluncem ochrání, se může stát také kvalitní slunečník – a to jak na vaší zahrádce, tak i ve vašem podniku. Na co dbát při výběru?

Reklamní slunečníky musí především poskytnout dostatečnou ochranu před škodlivým UV zářením. Podle jakých dalších kritérií vybírat?

Dbejte na pevnou konstrukci a kvalitní materiál

Ideální je slunečník s pevnou hliníkovou konstrukcí a ocelovou základnou – ta vám zaručí, že vám slunečník nikam neuletí (díky odolnosti vůči větru o rychlosti až 30 km/h). Hliníková konstrukce má kromě stability ještě další důležitou výhodu – je lehká, takže se vám slunečník bude snadno přenášet a přemisťovat.

S tím samozřejmě souvisí i zvedací systém – slunečník musí jít snadno zvednout a zase sklopit, aniž byste museli vynaložit větší sílu. Nikde to nesmí drhnout ani se zasekávat. Velmi komfortní je otevírání pomocí lanka a kladky.

Jako bonus navíc můžete zvolit konstrukci se zabudovaným LED osvětlením, která dobře poslouží ve večerních hodinách.

Zvolte dostatečně odolné opláštění

Neméně zásadní je rovněž kvalita opláštění – to vám totiž nemusí sloužit jen jako ochrana před sluncem, ale také před letním deštíkem. Musí být odolné vůči mechanickému poškození i roztržení. Vyplatí se proto nepromokavé zesílené opláštění s dvojitou impregnací.

Vyrábí se z polyesteru a vašim hostům poskytne dokonalou ochranu před náhlou přeháňkou. Anebo vám, až budete zase nerušeně relaxovat na zahrádce za domem.

Vyberte ideální velikost

Samozřejmě vždy platí jednoduché pravidlo: čím větší slunečník, tím větší zastínění. Záleží ale na tom, kam chcete slunečník umístit. Jestli do gastronomického provozu, na terasu nebo na zahradu.

Můžete vybírat z mnoha různých tvarů a velikostí – slunečník může být kulatý i ve tvaru čtverce nebo mnohoúhelníku. Na terasu bude praktičtější spíše čtvercový tvar a větší rozměr, na zahrádky restaurací se zase často vybírají různé typy mnohoúhelníků.

Nepodceňte sílu nenápadné reklamy

Reklamní slunečník vám nabízí zajímavou příležitost, jak posílit váš brand a upozornit na váš produkt nebo zkrátka jen na vaše firemní logo – když jej budou mít vaši zákazníci neustále na očích, lépe si jej zapamatují. Dobře viditelné bude i z větší dálky.

Potisk se provádí metodou digitálního tisku a lze tak vytvořit jakoukoliv grafiku v libovolném barevném provedení.


Byl tento článek užitečný?

Ohodnoťte jej pomocí hvězd.

Průměrné hodnocení: 0/5. Počet hodnocení: 0