Využijte každé příležitosti – upoutejte reklamním plotovým polem

Při veřejné sportovní akci, výstavě i konferenci je škoda nevyužít všech prostředků, které se vám nabízí. Plotová pole slouží k oddělení vymezeného prostoru, ale zároveň mohou zaujmout funkci reklamního poutače.

Bannery, roll-upy, prezentační stěny, vlajky a potištěná lehátka k reklamním akcím a veřejným událostem zkrátka patří. Využít je můžete na firemním večírku, na sportovních závodech, umělecké výstavě, koncertě i během přednášky. Prostor, který jste si k podobné příležitosti pronajali, ať už venku, či v obchodním středisku, je ale třeba nějak ohradit a oddělit od ostatních. Nepotřebujete zděný stánek, stačí vám plotové pole.
To nabízí hned dvojí využití: jako zábrana i jako tištěná reklama.

Snadné ukotvení a blesková montáž

Konstrukce plotových polí je jednoduchá, ale zato odolná.
Nohy a příčky tvoří práškově lakovaná ocel a bannery lze vyrobit z PVC (přibližně 440 g/m²), nebo polyesteru (cca 220 g/m²). K podstavcům se upevňují pomocí stahovacích pásek.
Plotové pole snadno přizpůsobíte vašemu záměru – může se skládat z různého počtu modulů, takže není problém vytvořit i velmi dlouhý reklamní plot. Montáž i demontáž je rychlá. Pole rozložíte během několika minut a bez problému jej zase přemístíte.

Pro koho jsou plotová pole určena?

Jejich primární funkcí je oddělit prostor, což ocení sportovní týmy, hosté módní přehlídky i pořadatelé festivalů a dalších událostí. Využijete je vevnitř i venku. Setkat se s nimi můžete rovněž v autobazarech a jiných prodejnách. A hodit se vám budou také v případě pořádání golfového turnaje pro partnery, teambuildingové akce, nebo na ně můžete strategicky umístit text inzerátu.

Kvalitní reklama navíc

Plotové pole lze potisknout pomocí digitálního, solventního nebo sublimačního tisku, podle toho, jaký materiál zvolíte. Barvy budou kvalitní a ostré a můžete si vybrat jakoukoliv variantu.
V textu, který na plot umístíte, byste měli zmínit název události, adresu vašeho webu, kontaktní údaje a případně nějakou zajímavost. Nadmíra informací vám ale spíše uškodí. Stačí opravdu jen ty základní – a nikoliv totéž, co budete mít na roll-upu nebo prezentační stěně.

Plotová reklamní pole mají spíše funkci orientační a poutací – cokoliv na ně dáte, musí být už z dálky dobře vidět. Ukážou lidem směr, kam za vámi jít.


Byl tento článek užitečný?

Ohodnoťte jej pomocí hvězd.

Průměrné hodnocení: 5/5. Počet hodnocení: 2