Využijte reklamního potenciálu letní chill zóny

Odpočinková zóna je skvělým místem, kde lidem nabídnout relaxaci i osvěžení a přitom nenásilnou formou propagovat svůj produkt nebo firmu. Můžete se spolehnout, že si uživatelé chill-out zóny spojí vaši značku s příjemnými pocity, což je nejlepší reklama vůbec.

Ochraňte budoucí zákazníky před slunečními paprsky i deštěm

Akce pořádané v letních měsících počítají s dobrým počasím. Extrémní teploty jsou sice pro jejich návštěvníky i pořadatele přijatelnější než déšť, přesto je ale třeba v rámci možností zajistit, aby se lidé mohli před ostrými slunečními paprsky schovat. S tím pomohou slunečníky i různé druhy stanů. Ty zároveň poskytnou úkryt před náhlou přeháňkou. I zde můžete využít potenciál reklamní plochy viditelné už z dálky.

Vybírat můžete z několika variant stanů podle potřebné plochy i konkrétního účelu. Kromě klasických party stanů lze využít také nafukovacích nebo pneumatických variant. V horkých dnech se hodí otevřenější konstrukce, které zajistí dostatek čerstvého vzduchu, ale zároveň dodají i potřebný stín.

Oáza pohody uprostřed festivalové vřavy

V průběhu nabitého programu plného nejrůznějších koncertů, představení a workshopů si návštěvníci rádi odpočinou stranou všeho ruchu… a to je příležitost pro vás. Nabídněte jim příjemné posezení ve stínu, ze kterého se jim nebude chtít odejít. Využít můžete pohodlných sedacích vaků v různých tvarech a velikostech, ve kterých se dá prohýřená noc alespoň částečně dohnat krátkým zdřímnutím. Stylovou alternativou jsou i reklamní lehátka, ve kterých se skvěle čte, poslouchá hudba nebo popíjejí míchané drinky. Nemáte-li dostatek prostoru, můžete využít i subtilnější skládací reklamní křesla.

Nabídněte něco navíc

Chcete, aby se ve vaší chill zóně návštěvníci zdrželi co nejdéle a vaši značku si co nejlépe zapamatovali? Nabídněte k posezení přidanou hodnotu, například občerstvení, wifi zdarma, dobíjení mobilu, fotokoutek nebo třeba stolní fotbal. Nemusí se jednat o vysokou investici, přesto může mít velký vliv na pozitivní vnímání vašeho brandu.

Zvažujete-li nákup eventového vybavení, obraťte se na profesionály a vyberte s jejich pomocí ty nejlepší produkty pro vaši reklamu, se kterými se rychle dostanete do povědomí zákazníků.


Byl tento článek užitečný?

Ohodnoťte jej pomocí hvězd.

Průměrné hodnocení: 0/5. Počet hodnocení: 0